Acceptable in the 80's

Acceptable in the 80's

Hello!!
Today it's my first ootd post of 2017. I like it because (even if I wasn't born), I feel like it's a 80's look. The trousers are vintage because they used to belong to my mother. If you've noticed it, I have a lot of clothes from my mom because she wanted to change her wardrobe and giving some space for her new clothes. She used to work for a hotel so she had a lot of classical clothes so that was perfect! The trousers are from Sandro and, of course, are not available anymore. I always wear them with high heels, otherwise it's not pretty. This day, I put my (again I know), Zara boots and a striped shirt. As I wanted the outfit looks like a suit, I put a black jacket on.
Hope you like it,
Xoxo

**

Hello!!
Aujourd'hui c'est mon premier article "ootd" de 2017! J'aime beaucoup cette tenue car (même si je n'étais pas née), je trouves que ça ressemble à une tenue des années 1980. Le pantalon est vintage car il appartenait à ma mère. Elle a vidé sa penderie il n'y a pas longtemps et, comme elle travaillait dans un hôtel, elle avait plein de vêtements classiques, qui sont parfaits pour moi! Le pantalon vient de chez Sandro et, évidemment, n'est plus disponible. Je le porte tout le temps avec des talons pour que ce soit joli. Ce jour là, j'ai mis mes bottines vernies Zara que maintenant vous connaissez et une chemise rayée blanche et bleu clair. Comme je voulais que la tenue est l'air d'être un tailleur pantalon, j'ai porté une veste noire toute simple.
J'espère que vous aimerez,
Xoxo

  • Shopping
Trousers/Pantalon : Sandro
Shirt/Chemise : H&M
Jacket/Veste : H&M
Boots : Zara







Comments

Popular posts from this blog

Vogue #6 (NYFW SS18)

Guide de voyage #1

Louis Vuitton