Victoria's Secret Fashion Show 2016

Hello!
As you may know (and I hope you do!) this last 30th November it was the Victoria's Secrets fashion show which took place, for the first time, in Paris at the Grand Palais aka my favorite Parisian building. I was over excited for it because both Bella and Gigi Hadid would be on the runway and I couldn't wait to see them! I just want to warn you, there is gonna be a lot of pictures so, I hope it won't be too long. 
This year, Lady Gaga (I thought she was old-fashioned), The Weeknd and Bruno Mars were performing. And, as I said, Bella Hadid (The Weeknd's ex-girlfriend) was on the runway and... awkward moment? Absolutely not! Bella slayed and they gave us a cute moment. Are they still together? 
Second surprise was Irina Shayk who revealed her pregnancy. How cute is that? I think that she's the sexiest pregnant woman ever!! 
If you don't know it, my favorite angel is Taylor Hill and she was perfect! I admire her: she's only 20 and she's about to become one of the biggest models! She's so amazing! She opened the "Dark Angel" part with an incredible "outfit" (I mean a bra, panties and wings so can we call that an outfit?) and she was so beautiful that I'm still shocked.
Kendall Jenner was also on the runway. I'm fed up about the Kardashian family but Kendall is the only one I like, even though I think that having her on the VS's runway is a mistake because all the other models were smiling and seemed to be happy while Kendall was looking a bit too serious. Smile Kendall, smile! 
And god can we just talk about Gigi? She was so perfect!! She lights every show she does and even the after parties! Have you seen the picture of the Hadid girls on the pink carpet for the after-party??? There is Bella and Gigi hugging their mother Yolanda Foster. They are the definition of the word "perfect". But I felt like Bella's dress was the same she wore during the Cannes festival 2016. What do you think? 
Tell me if you want me to talk more about the after-party.
Just enjoy! 
Xoxo

**

Hello!!! 
Comme vous le savez peut-être (enfin j'espère!) le défilé Victoria's Secret avait lieu ce 30 novembre dernier à Paris, au Grand Palais (aka mon monument préféré à Paris). J'avais trop hâte de voir ce défilé parce que Bella et Gigi Hadid allaient défiler toutes les deux et, si vous ne le savez pas encore, j'ai une passion pour les soeurs Hadid, et surtout pour Gigi. 
Je préfère vous prévenir, il va y avoir beaucoup de photos donc j'espère que ça ne sera pas trop long.
Cette année, les artistes qui chantaient étaient Lady Gaga (je pensais qu'elle était has been mais apparemment non), The Weeknd et Bruno Mars. Comme je l'ai dit, Bella Hadid défilait en même temps que The Weeknd chantait. Si vous ne le saviez pas (déjà vous viviez dans une grotte), ils étaient en couple mais ne le sont plus... moment gênant annoncé? Et bien pas du tout! Bella a géré et ils nous ont offert un moment très mignon! Seraient-ils encore amoureux? 
Deuxième surprise : Irina Shayk qui a révélé sa grossesse. C'était tellement mignon et je pense que c'est la femme enceinte la plus sexy de tous les temps!! 
Je ne sais pas si vous le savez mais Taylor Hill est mon ange préféré et elle a été parfaite (en même temps, avec elle, on a l'habitude!). Je l'admire tellement : elle a seulement 20 ans et elle est déjà en passe de devenir l'une des mannequins les plus connus. Elle est si incroyable! Elle a ouvert le tableau "Dark Angels" avec une tenue (bon c'était juste un soutien-gorge avec une culotte et des ailes alors est-ce qu'on peut appeler ça une tenue?) qui lui allait à merveille et elle était sublime. 
Kendall Jenner était aussi sur le podium pour la deuxième année consécutive. J'en ai un peu marre des Kardashian mais Kendall est la seule que j'apprécie (parce que "aimer" est un peu fort), même si je pense que l'avoir sur le podium de VS est une erreur : toutes les autres mannequins souriaient et donnaient l'impression d'être heureuse et Kendall était la seule à être super sérieuse. Souris Kendall! 
Est-ce que l'on peut juste parler de Gigi? Elle était, comme toujours, parfaite. Elle illumine chaque défilés où elle est, et même les after. Avez-vous vu les photos de Bella et Gigi sur le tapis rose de l'after party? C'est Bella et Gigi qui enlacent leur mère Yolanda Foster. Elles sont l'incarnation même du mot perfection. Mais j'ai eu l'impression que la robe de Bella était la même que celle qu'elle portait pendant le festival de Cannes de 2016. Qu'en pensez-vous?
Dites moi si vous voulez que je parle plus de l'after party de Victoria's Secret.
Xoxo


Lily Aldridge, Adriana Lima & Elsa Hosk
Gigi Hadid, Elsa Hosk, Taylor Hill, Lily Donaldson & Daniela Braga
Martha Hunt, Maria Borges, Gigi Hadid, Joan Smalls & Lily Donaldson
The Angels after for the end of the show

Kendall Jenner. Smile!! 

Jasmine Tookes with the fantasy bra

Bella Hadid...

... And her sister Gigi

Lily Aldridge 

My favorite : Taylor Hill

Pregnant Irina Shayk

Bella Hadid & her ex boyfriend The Weeknd



Valery Kauffman aka the show's surprise

Izabel Goulart

Irina Shayk: can you spot the baby bump?

Taylor Hill 

That was an amazing show girls! 
Lady Gaga. (In love with her dress by the way)

Yolanda Foster surrounded by her daughters Bella (left) & Gigi (right)
Bella Hadid, Cannes festival 2016

Comments

Popular posts from this blog

Transformed into a Medici girl (travel guide #2)

Vogue #6 (NYFW SS18)

Guide de voyage #1