Christmas wishlist

Hello! 
In one month it's Christmas and I'm over excited for this article!! I LOVE Christmas and the whole atmosphere of the end of the year. To be honest, this article is for you (of course), but also for my parents, who, I think, still don't know what to buy me. In the following list you will find expensive things which I would love to have but, before you think and say whatever, I know that I won't have them. Let's get into it and don't hesitate to share yours with me! 
  • A fur jacket (faux-fur of course!)
  • Over the knee boots 
  • Miu Miu inspired ballerinas (because around 500€ one pair...)
  • Dolce Gabbana Sicily bag (when I told you that some items were just a dream!) 
  • Balmain blazer (I'll have it one day, I promise)
  • A pink gold Macbook Air (to be able to post articles wherever I am)
  • Another pair of boots (because I don't enough)
  • A léopard coat (did you say "vulgar"?)
  • A trip to Paris (with my friends, otherwise I don't want the trip)
I think that's all. Just, think about me for Christmas! 
Xoxo 

**
Bonjour à tous! 
Noël c'est dans un mois!!!!!! J'ai tellement hâte!! J'ADORE Noël et les fêtes de fin d'années en général, notamment l'ambiance. Pour être honnête, cet article est pour vous (évidemment), mais aussi pour mes parents qui, je pense, ne savent toujours pas quoi m'acheter. Bon j'avoue, c'est aussi pour mes amies (#vousmecomprenez). Dans la liste qui suit vous trouverez des pièces chères. Avant que vous ne disiez, ou pensiez, quoi que ce soit, je sais que personne ne me les offrira mais ça reste un rêve. Let's go! 
Xoxo
  • Un manteau en fourrure (fausse évidemment)
  • Des cuissardes
  • Des ballerines inspirées des Miu Miu (parce que 500€ quand même...)
  • Un sac Sicily Dolce Gabbana (quand je vous disais que certaines pièces sont justes un rêve!)
  • Un blazer Balmain (je l'aurai un jour!)
  • Un MacBook Air rose gold (pour vous faire des articles où que je sois!) 
  • Une énième paire de bottines (non je n'en ai pas assez!) 
  • Un manteau léopard (vous avez dit de mauvais goût?)
  • Un voyage à Paris (avec mes copines parce que seule c'est nul!)
Je pense que c'est tout mais pensez à moi quand même quand vous ferez votre shopping de Noël! 
Xoxo

















Comments

Popular posts from this blog

Vogue #6 (NYFW SS18)

Guide de voyage #1

Louis Vuitton